شرک کی تاریکیاں

توحید شرک کی تاریکیاں
حدثنا حدثنا ابو بكر بن ابي شيبة ، حدثنا وكيع ، حدثنا الاعمش ، عن المعرور بن سويد ، عن ابي ذر ، قال:‏‏‏‏ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:‏‏‏‏ " يقول الله عز وجل:‏‏‏‏ من جاء بالحسنة، ‏‏‏‏‏‏فله عشر امثالها وازيد، ‏‏‏‏‏‏ومن جاء بالسيئة فجزاؤه سيئة مثلها او اغفر، ‏‏‏‏‏‏ومن تقرب مني شبرا تقربت منه ذراعا، ‏‏‏‏‏‏ومن تقرب مني ذراعا تقربت منه باعا، ‏‏‏‏‏‏ومن اتاني يمشي اتيته هرولة، ‏‏‏‏‏‏ومن لقيني بقراب الارض خطيئة لا يشرك بي شيئا لقيته بمثلها مغفرة
سیدنا ابوذر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”اللہ تعالیٰ فرماتا ہے: جو شخص نیکی کرے میں اس کی دس نیکیاں لکھتا ہوں یا زیادہ اور جو برائی کرے اس کی ایک ہی برائی لکھی جاتی ہے یا معاف کر دیتا ہوں اور جو شخص مجھ سے ایک بالشت نزدیک ہوتا ہے میں اس سے ایک ہاتھ نزدیک ہوتا ہوں اور جو مجھ سے ایک ہاتھ نزدیک ہوتا ہے میں اس سے ایک «باع» نزدیک ہوتا ہوں اور جو میرے پاس چلتا ہوا آتا ہے میں اس کے پاس دوڑتا جاتا ہوں اور جو مجھ سے ملے زمین بھر کے گناہوں کے ساتھ لیکن شرک نہ کرتا ہو تو میں اتنی ہی بخشش کے ساتھ اس سے ملوں گا۔
صحيح مسلم،كِتَاب الذِّكْرِ وَالدُّعَاءِ وَالتَّوْبَةِ وَالِاسْتِغْفَارِ،حدیث نمبر: 6833
حدثنا ابو بكر بن ابي شيبة ، وابو كريب واللفظ لابي كريب، ‏‏‏‏‏‏قالا:‏‏‏‏ حدثنا ابو معاوية ، عن الاعمش ، عن ابي صالح ، عن ابي هريرة ، قال:‏‏‏‏ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:‏‏‏‏ " لكل نبي دعوة مستجابة، ‏‏‏‏‏‏فتعجل كل نبي دعوته، ‏‏‏‏‏‏وإني اختبات دعوتي شفاعة لامتي يوم القيامة، ‏‏‏‏‏‏فهي نائلة إن شاء الله، ‏‏‏‏‏‏من مات من امتي لا يشرك بالله شيئا۔
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا۔ ”ہر نبی کی ایک دعا ہے جو ضرور قبول ہوتی ہے تو ہر ایک نبی نے جلدی کر کے وہ دعا مانگ لی (دنیا ہی میں) اور میں نے اپنی دعا کو چھپا رکھا ہے قیامت کے دن کے واسطے اپنی امت کی شفاعت کے لیے اور اللہ چاہے تو میری شفاعت ہر ایک امتی کے لیے ہو گی بشرطیکہ وہ شرک پر نہ مرا ہو۔
صحيح مسلم،كِتَاب الْإِيمَانِ،حدیث نمبر: 491