بغیر حساب کے جنت میں جانیوالے خوش نصیب لوگوں کی کثیر تعداد

توحید حدثنا هشام بن عمار ،‏‏‏‏ حدثنا إسماعيل بن عياش ،‏‏‏‏ حدثنا محمد بن زياد الالهاني ،‏‏‏‏ قال:‏‏‏‏ سمعت ابا امامة الباهلي ،‏‏‏‏ يقول:‏‏‏‏ سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم،‏‏‏‏ يقول:‏‏‏‏ "وعدني ربي سبحانه ان يدخل الجنة من امتي سبعين الفا،‏‏‏‏ لا حساب عليهم ولا عذاب،‏‏‏‏ مع كل الف سبعون الفا وثلاث حثيات من حثيات ربي عز وجل". ابوامامہ باہلی رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو فرماتے ہوئے سنا: ”میرے رب (سبحانہ و تعالیٰ) نے مجھ سے وعدہ کیا ہے کہ وہ میری امت میں سے ستر ہزار لوگوں کو جنت میں داخل کرے گا، نہ ان کا حساب ہو گا، اور نہ ان پر کوئی عذاب، ہر ہزار کے ساتھ ستر ہزار ہوں گے، اور ان کے سوا میرے رب عزوجل کی مٹھیوں میں سے تین مٹھیوں کے برابر بھی ہوں گے“۔
سنن ابن ماجه،كتاب الزهد،بَابُ: صِفَةِ أُمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،حدیث نمبر: 4286
تخریج دارالدعوہ: «سنن الترمذی/صفة القیامة ۱۲ (۲۴۳۷)، (تحفة الأشراف: ۴۹۲۴)، وقد أخرجہ: مسند احمد (۵/۲۶۸) (صحیح) قال الشيخ الألباني: صحيح